tisdag 8 augusti 2017

Veckans rubrik&rubrikare

Hej rubrikare!

Vi närmar oss september och jag har tänkt hänga med igen. Eftersom jag inte deltog under våren sista månader så vet jag inte riktig om vi går på igen? 
Vet heller inte vem som är med, men de som är med är ju med :-) Alla gånger eller då och då, eftersom det känns med lust för rubriken och tid.
Har någon gett förslag på rubriker för september?
Om inte kan jag föreslå:

V 35 Ordet är fritt
V 36 Vägmärken
V 37 Väjningsplikt
V 38  Full stopp
V 39  Nu får det räcka

Jag ser fram emot höstens skriv och delade upplevelser
Naturligtvis är nya skrivare välkomna!

22 kommentarer:

  1. "Ordet är fritt", en rubrik jag gillar skarpt. Precis så jag har det i min blogg, dagligen, eller när lusten faller på! :-)

    SvaraRadera
  2. Detdär var väl bra rubriker!

    Ha en fin dag härliga Tove.

    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Bra rubriker. Hoppas det är många som hakar på... Jag glömmer hela tiden så du kan inte räkna med mig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) ska inte räkna med dig :-) Kram

      Radera
  4. Det där ser väl bra ut. Vi kör igång vecka 35 alltså.

    SvaraRadera
  5. Kul att du är med igen! Kluriga rubriker - något att fundera över inför septembers ankomst :)
    Bra om du meddelar Karin Englund som väl är den som brukar ha mest koll - eller det kanske du redan gjort ...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Lite at bita i :-) Karin är meddelad, jag gjorde det alldeles nyligen och så läste jag din kommentar, tankeöverföring :-)
      Kram













      Radera
  6. Bra variation, fyndigt. Det kan rymmas väldigt mycket och olika saker inom dom rubrikerna. Något att bita i för alla inblandade.
    Ha det bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Tack wioletten - bakom rubrikerna finns det mycket :-)
    Hadet gott!
    kram

    SvaraRadera
  8. Spännande variation av rubriker. Ser fram emot att ta del av ditt skriv!

    Ha det fint! Så syns vi här på nätet :)
    Kram Christina

    SvaraRadera
  9. Tack Christina! Vi syns på nätet :-)
    Kram

    SvaraRadera
  10. ordet är fritt låter väldigt spännande och precis som det ska vara :D

    SvaraRadera
  11. Jag förstår inte vad du mena med ditt ilägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har lämnat förslag till veckans rubriker, vi är ett gäng som skriver rubriker :-)

      Radera
  12. Hej, dina teman låter som om du haft trafiken i tankarna. Men tolkningen kan ju bli något helt annat, det är ju det som är skoj. Tänk att det snart är höst igen, o det syns redan tecken i naturen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Paula, mycket trafik i huvudet på mig, men precis som du säger så kan rubriken bli något helt annat :-)det blir var och ens vinklar som gäller :-) Visst närmar sig hösten! Gillart:-)

      Radera
  13. Finfina rubriker! Det blir skoj!
    Må så gott fina Tove!
    kram

    SvaraRadera

En kommentar är alltid fint å få - tack för besöket :-)

Min konstutställning i september

Fördelen med abstrakt konst är att det går att se fler bilder/gestalter i samma tavla.  Alla tavlor i akryl. Det är så rolig...