fredag 9 juni 2017

Tove på tuben visar Ljudproblem

12 kommentarer:

  1. Tack för ett gott skratt! Minnesvärt!
    Och tänk att plast på en ny mobil kan ställa till det så att ljudet inte hörs. Men "mission completed" blev det tack vare Elaine.
    Och bra gjort att få in det hela på You tube.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Mycket minnesvärt :-)))
    Gick fint få in det!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Härlig filmsekvens - så bra att det ordnade sig med ljudet!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. :-) ja, du milde tid vad plasthölje kan dölja :-)
    Tack för tittenkram <3

    SvaraRadera
  5. Precis så hände mig och då var det killarna på Phonee House som satt på skyddet. jag hörde inte vad någon sa när de ringde. Tog tid inna någon kom på att det var skyddets fel.

    SvaraRadera
  6. Hahaha ... underbart :D
    Kram

    SvaraRadera
  7. Mina damer och herrar..nu fick jag mig ett gott skratt och er personligheter framträder tydligare och tydligare!
    Ha det❣️

    SvaraRadera
  8. Ni verkar ju ha kul i varje fall :) Hör man två värlämska toner damer bryta lite...

    SvaraRadera
  9. Kul var det :-) En äkta värmländska och en halv=jag :-)

    SvaraRadera

En kommentar är alltid fint å få - tack för besöket :-)

Gems weekly photochallenge - Strand

Sanna Susanna  ger oss denna veckan strand för fri tolkning med foto. Från denna vinkeln kan jag se åt ena hållet och åt andra - att ...