söndag 27 november 2016

Förslag till veckans rubriker för december

Om allt är på rättan sida hos mig idag - just nu - så har ingen lämnat förslag till december så jag föreslår:
Eftersom det är julmånad och flera kan ha fullt upp med sitt så kanske vi kan skriva lite fritt och lustigt om vad som faller oss in. Nästan :-)
Några stickord får ni som ska  finnas i någon mening.
v 48 Arom 
v 49 Absolut
v 50 Bida
v 51 Beda
v 52 Några i gänget brukar skriva Halvårskollen och varför inte
Ett ord som kommer till  i upplägget kan göras till en rubrik.




18 kommentarer:

  1. Tack Tove! Det ska bli spännande att hugga in på dessa rubriker!. <3

    SvaraRadera
  2. Tittar in och önskar dig en mysig advent!
    Kram bästa Tove.

    SvaraRadera
  3. Noterat! Tack för initiativ Tove!

    SvaraRadera
  4. Era skrivteman ger mig ofta inspiration till inlägg, så jag ser fram emot att läsa dem. Jag önskar dig en fin adventssöndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske ska du bli med oss? Det vore trevligt det!
      Kram

      Radera
  5. Tack Tove för fyndiga teman. Hoppas du har haft en skön adventssöndag. Hälsningar Birgitta

    SvaraRadera
  6. Så bra, men nu får jag ju tänka till ... Beda...?

    SvaraRadera
  7. Nu är jag ju inte med - men vilka spännand erubriker du hittat. Skall bli roligt att läsa inläggen om dessa.
    Har tänkt på dig både idag och igår under mitt besök i Värmland.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kommer med kära Ditte!
      Har varit i Värmland hela helgen :-)))
      Stor kram!

      Radera
  8. Kul idé det där.
    Tittar in och önskar dig en ny fin vecka.

    Kram.

    SvaraRadera
  9. Men så bra att du åtog dig taktpinnen, Tove!

    SvaraRadera

En kommentar är alltid fint å få - tack för besöket :-)

Gems weekly photochallenge - Strand

Sanna Susanna  ger oss denna veckan strand för fri tolkning med foto. Från denna vinkeln kan jag se åt ena hållet och åt andra - att ...