onsdag 21 september 2016

Vet vad som händer

provtyckningar.blogspot.se  min bloggvän Eva, har löst mitt problem  - en del av problemet - jag har ändrat inställningar genom att  knäppa till på med Google+ följa och då blir det om jag förstått rätt en cirkel :-) 


men se så det kan gå

vare sig haspen är på 
eller hänger och slänger
när knappen in sig dänger
och saker händer
och plusset sig till mig vänder
ett knäpp i sänder
så kan det bli
si si si s

Övriga kommentarsproblem är av övergående natur det vet jag från förr -  tror jag säkert :-)

13 kommentarer:

  1. Nog är det ändå konstigt att man inte blir mer informerad om när det ändras nåt. Jag har nåt mystiskt på min blogg, men förhoppningsvis så drabbar det inte de som kommenterar utan bara mig själv när jag skriver. Kram

    SvaraRadera
  2. Blogger kan vara lite nyckfull. Har sett att en del kända bloggares kommentarer plötsligt ramlar i skräpposten (?) men jag ser ju detta i mailen.

    Problem är till för att lösas, och det gjorde du ju ;)
    MöjlighetsKram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, de som hamnar i skräpet syns ju :-)
      Tack vare Eva så kom jag på det.
      Möjligheternas kram!

      Radera
  3. Inget kul när det krånglar med datorn/bloggen. Det mesta går dock att fixa till - med lite hjälp ibland. Och att googla på problemet har hjälpt mig många gånger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant googla hjälper också ...

      Radera
  4. Problem är till för att lösas.

    Hejsvejs!

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att du med Evas hjälp lyckades lösa problemet och jag är så glad att jag både kan se och kommentera på din blogg igen kära Tove. :) Det är trist när det strular och oerhört frustrerande innan man lyckas lösa problemet. Hos mig har det hänt något med textstorleken i mina inlägg som jag inte har lyckats lösa hur jag än bär mig åt. Förhoppningsvis löser det sig med tiden... ;)

    Ta hand om dig kära Tove och hoppas du slipper mer teknikstrul.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. ibland vet en inte riktigt vad en gör - då blir det en ny lärdom och hjälpare är fint att ha! jag brukar säga att datorn lever sitt eget liv mellan de kommandon vi ger den :-)
      Stor kram till dig Lotta!

      Radera
  6. Usch, så trist när det krånglar med datorn/bloggen men tur att du fick hjälp. Hoppas det är ok nu!
    Vi hörs!
    God natt🙏

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, nu rullar det på igen - tills nästa gång :-)
      Stor kram och hoppas du sovit gott!

      Radera
  7. Skönt att dessa teknikbekymmer är lösta för denna gång. Och så fint att du fick hjälp av Eva.
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt med hjälpare och att det ju faktisk blir liten insättning på vad vet jag kontot i datorn!
      Stor kram!

      Radera

Vaskebrett, sprettrumpe og puppeholder

I dag blir det rent kroppsligt här ifrån residenset. Som norska i grunden roar jag mig med språket, dialekter och betydelse. Norkskans vas...