onsdag 31 augusti 2016

Jag har ett problem

Tanken var ju att denna bloggen skulle gå i vila. 
Nu har jag lärt min nya sida att känna och trivs mycket bra där! Känns som ett annat skriv!  Hur nu det kan vara möjligt???
Den är enkel och icke påkostad så att säga.
(Jag har testat flera under letandet, de dyraste alternativen som nog är de bästa faller bort)

Full i skratt blandat  med vemod, ambivalens i  och motvilja mot  att sluta här. Galleri Klara Ovidia hade jag nästan glömt bort.
Bildkvaliteten och många andra funktioner är mycket bättre här! Så varför inte ha båda och välja var jag vill skriva! 

Efter moget övervägande som det heter ....så blir jag nu dubbelbloggare ett tag framöver :-))))
Om en inte prövar sig fram som kommer en ingen väg ...
Problemet är löst :-))

(Min hemsida kommer upp om du klickar här!)


19 kommentarer:

  1. Kanon! Nu kan du händerna i båda syltburkarna. De bästa av två världar helt enkelt! Kram PS Jag ska gå in på din nya sida i morgon!

    SvaraRadera
  2. Helt klart får man prova sig fram. Och mycket god läsning blir det för oss besökare. Har just besökt din hemsida och med glädje och intresse läst din självbiografi. Känner också igen mig själv i det här med att ha flyttat mycket under livet.
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flyttar och planterar om oss :-Prova sig fram prova ut :-)
      Tack!
      Kramens

      Radera
  3. Spännande både med höst och mörker... Ljus i mörker, så trevligt :) Provar man inget får man inget nytt veta!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som sagt provning pågår :-)
      Kul du tittar in igen!

      Radera
  4. Hahaha :-) Så klart! Trevligt Tove!

    SvaraRadera
  5. ,-))))
    Ja vilken bra idè att bli dubbelbloggare ,-)))
    Visst är det så när man haft ett ställe länge, då känns dettomt ,-)
    Ha en härlig Helg!
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  6. Utan att veta vad du provat på i din marknadsundersökning så säger jag, som inte provat så mycket, att Blogger är ändå ganska lättsamt.

    Kör på bara :-)

    SvaraRadera
  7. Så härligt! Nu kan jag hitta Tove lite överallt på nätet.

    SvaraRadera
  8. Just nu har jag problem med alla bloggar från Blogger, men det är förhoppningsvis tillfälligt. Jag kan bara kommentera via telefonen (urjobbigt) och endast som anonym, eller med min egen blogspot. Men jag finns runt krokarna. ..
    Kram från Lollo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan bara administrera min egen blogspot, inte se den :(

      Radera
    2. Jag kan bara administrera min egen blogspot, inte se den :(

      Radera
  9. Just nu har jag problem med alla bloggar från Blogger, men det är förhoppningsvis tillfälligt. Jag kan bara kommentera via telefonen (urjobbigt) och endast som anonym, eller med min egen blogspot. Men jag finns runt krokarna. ..
    Kram från Lollo

    SvaraRadera
  10. :-) kan inte annat än le när jag ser att din kommentar kommer upp dubbelt. Fint du är i krokarna :-)
    Kram

    SvaraRadera

En kommentar är alltid fint å få - tack för besöket :-)

Gems weekly photochallenge - Strand

Sanna Susanna  ger oss denna veckan strand för fri tolkning med foto. Från denna vinkeln kan jag se åt ena hållet och åt andra - att ...