tisdag 5 augusti 2014

Upplevelsebilder från min resekrets 5 - Dreamboys 1 o 2

Fortsätter bildvisningen från min underbara resa i sommar





Pigg, dansant, goodlooking och rolig, trevlig, snäll  samt far åt min bästis
i sitt 85 år !!!
"Dreamboy1"








Snärten, småsnygg, snäll, MC- stuk, rattar gärna långa släp, sköter sin trädgård, grillar fantastisk, lyssnar på snattrorna
och är gift med min bästis

"Dreamboy 2"






Min bästis, glad linslus med stark stomme inom sig!
En av alla förmåner jag har i mitt liv är att ha flera goda vänner, väldigt goda vänner som berikar mitt liv!
Alla vill dock inte vara med på bild här på bloggen







Smaklig måltid utan problem - varmt åt grillmästaren
Kärringfötter - vackrast när det skymmer

4 kommentarer:

  1. Du verkar kunna ta vara på livet. Bästisens karl ser väl bra ut - antar jag.

    SvaraRadera
  2. Det där med dreamboys är ett internt skämt. :) ....se bra ut är så mycket mer än utseendet ...
    Jag tar vara på livet. Det är så flyktigt fort gjort att det avslutas, eller huggs av. Båda dessa mina vänner är hårt prövade av livet.

    SvaraRadera
  3. Hahaha ... härligt ... :D

    Jag, med mina granskande ögon, råkade få syn på något i vänsterkant hos dreamboy 2. Är det inte 2 kvinnobröst där, eller inbillar jag mig bara? :D

    SvaraRadera
  4. Granskande ögon är bra att ha :)

    SvaraRadera

En kommentar är alltid fint å få - tack för besöket :-)

Gems Weekly Photochallenge - Låst

Är det låst ja, då är det ju låst. Inget framför, inget bredvid, inget vid sidan och inget bakom - jo, baklås-t Om  en ska låsa måste en...