torsdag 31 juli 2014

Gästbloggar hos farmor

Hej!

Jag heter Moa. Gillar att spela innebandy och fotboll, när jag spelar fotboll så spelar jag med 21 på ryggen i Morön BK  F-01.
När jag lirar innebandy så är det the magic number 7!

Min å farmors senaste incident var när jag råkade skjuta våran splitter nya fotboll ut i snåret. Dagen efter tog jag å farmor lillebrorsans långa käppar och sen drog farmor ut i snåret. Jag stod bredvid och hejade på. Självklart fann farmor bollen och vi var tillbaka på banan igen!

Vi kan inte bara skjuta bollar i snåren utan också fota, gympa, måla, sjunga, baka, laga mat, dansa och leva loppan tillsammans.
THIS IS ME 

Här kommer några bilder!













FARMOR ATTACKERAR SNÅREN FÖR ATT RÄDDA VÅR BOLL
                                                                                       
JAG & FARM













                                             





TRO INTE ATT DET ÄR KLART FÖR DET KOMMER MERA ! :)








JAG, MIKA Å FAREMOR TAR  EN SELFIE



















HÄR ÄR JAG OCH MIN BÄSTAVÄN MIKA/MIKES













.

6 kommentarer:

  1. Men vilken fin gästbloggare du har. Så fint och kärleksfullt hon beskriver er samvaro. Fina bilder också.Tiden med barnbarnen är guld värd!!!!!!! Härlig bild på Tjuvholmen som måste vara en skön badplats. Ha en riktigt skön fortsatt sommar. Varm kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunilla, det var så kul att hon ville skriva. Underbara stunderna är mååånga med henne och hennes lillebror. Jag flyttade ju hit upp för att få vara tillsammans med de oftare och mer spontant. Guld! Kram :)

      Radera
  2. Hahaha ... om jag någon gång får barnbarn så ska de absolut få gästblogga hos mig också ... :D
    Härliga bilder ... ;)

    SvaraRadera
  3. Såg ju nästan livsfarligt ut - farmor ut i snåret - men det gick ju bra, som tur var!! Man vet ju aldrig vad en farmor kan finna på när hon kommer ut i snåret - något att tänka på Moa!! Så var försiktig....
    Sååå roligt att du är med!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Moa ska få läsa detta vid nästa besök! Då får du nog svar :)
      Tack Eaine! kram

      Radera

Närvaro

Förr var jag inte så medveten om det där med att de dagar som gick var livet. Sedan ett par tre år så lyckas jag få ihop att så gott som al...