fredag 16 maj 2014

Fotoknäpp med färg

I går gjorde jag en lång gårunda igen.
Kameran, den här rosa, som jag fick i present , den har legat i lådan, nu är ju fotoknäpp ett tillstånd jag "liksom typ" inte föreställt mig själv i.

 


I den första delen skog o natur mötte jag matte med hund. Får jag ta en bild? Ni kan komma med i min blogg!
OK!
Kvinna 1 med hund


Orienteringstavlan klargör vart är jag på väg
- och var jag är
Märk er "kvinnotecknet"
Det som  hände foto- och upplevelsemässigt skog o natur kommer  senare.


Åter in i befolkade områden mötte jag först denna dam som föreslog vi skulle ta en mjukglass tillsammans, - årets första för mig! Vanilj med nötkross!! Bild? Oj då, det missade jag i farten ...

Även denna bild har jag tillstånd till;
Det var då jag kom på färgstark

Inne i äffären för att köpa ett wienerbröd till eftermiddagskaffet så kommer objektet i mot mig ....
Vi samtalar en stund, jag frågar om jag får ta en bild till min blogg i färgstark tanke ....... ....

och glad ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar är alltid fint å få - tack för besöket :-)

Gems weekly photochallenge - Mystisk

Sanna Susanna  ´ s ord&fotolek ger oss mystisk denna veckan. På denna sidan finner du också hela gänget som deltar. Hjärnan, som med s...