fredag 23 maj 2014

Ännu mera lång-gång, blommor, blad och rosmarin


En långpromenad i stekheta är inte min favorit alls. Men benen de går sin egen väg som om hjärnan ramlat ner i de, så jag fortsatte. Vatten och banan i ryggan. Asfalt och skog blandas. Letade egentligen efter Svartöga, men det är för tidigt.




Harsyra och nässlor.
















Odöpt vacker











Kabbeleka


















Min blåa hörna










Nötfärsbiff med rosmarin, fritt hängtorkad på stjälken sedan  hösten 2013 och mycket smakrik än...
med tillbehör....










4 kommentarer:

  1. Fina bilder!
    Önskar dig en fin helg/ kram

    SvaraRadera
  2. Hej Tove!
    Tur att benen går sin egen väg annars hade det inte blivit så vackra bilder. Din blåa hörna är verkligen fin, så avkopplande. Här är så varmt idag fastän det är mulet. Jag har städat och svetten lackar ;)Ha en riktigt skön lördagskväll och kramen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det! Apostlahästarna gör nytta! kram

      Radera

Närvaro

Förr var jag inte så medveten om det där med att de dagar som gick var livet. Sedan ett par tre år så lyckas jag få ihop att så gott som al...