söndag 16 augusti 2015

Bara en bild av glas





© Tove Olberg

16 kommentarer:

  1. Inte så "bara". Det är mer än jag får till iaf ... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte mitt verk :) jag har bara fotat av ett fat hos god vän.

      Radera
  2. Så snyggt! Läckert helt enkelt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju det så jag måste fota bara!!
      kram

      Radera
  3. Vackert! Jag undrar så hur du får till det. Men det får jag klura på...
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Så fint. Jag tycker mig se en fisk med en massa fina fjäll. Ha det så bra du bara kan.
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan det gott föreställa - också :-) fin tolkning!
      kram

      Radera
  5. Inte bara. Jag ser en katt längst ner. Ett par leksugna fiskar, kan det vara delfiner? En vacker glastavla. Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett fat som jag fotat av!
      Härlig tolkning Bosse!
      kram

      Radera
  6. Hoppar in och önskar dig en fin vecka som precis har börjat! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det inhoppet med hälsning kram!

      Radera
  7. Ser ut som såpbubblor !
    Stora och hållbara såpbubblor !

    Kram på dig du påhittiga bloggvän !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härlig tolkning!
      Som sagt det är foto av ett fat hos en god vän!
      kram till dig!

      Radera
  8. Trodde att det var något du målat!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej här har jag fotat Ingrid!
      kram

      Radera

Tack - så roligt du hörde av dig!

Gems weekly photochallenge - Bad

Julbadet. Alla i samma familj badade i samma vatten och hade en mer rituell betydelse än en hygienisk. Hygienaspekten  har varierad över t...