torsdag 22 januari 2015

Motiv kvinnor - hon står ju bara där

Först ut i Motiv kvinnor, Elaine  Olsson här .
Ja, men jag står ju bara där, säger hon då vi kommenterar bilden av henne .... så konstnärligt ...
Sandra Holmgren här ( i Trotzig gränd i gamla stan Stockholm) aktivt stöttande .... lärare och teaterpedagog
Anne-Christine Engström här,  glad tant, en fena på att baka in det vardagliga i sin blogg med en alvarston som lyser ....

Treklövern har fått tillökning så nu står de bara där som en fyrklöver ... *


 'Lev min dröm i konstens tecken'
Du hittar Christina  på www.blog.christinakarlsson.se - en spännande och kul blogg med härliga bilder - fria och tjusiga, finns också röster där.... ;
Bilden tillhör henne. Hon är själv fotografen.









15 kommentarer:

  1. får väl ta o gå dit o kolla då :)

    SvaraRadera
  2. Härlig bild på en fin kvinna!

    SvaraRadera
  3. Åh, Tack! Känner mig ju nästan som en kändis när jag ser mig själv på bild här.
    Men du har råkat länka till min gamla blogg, så ändra gärna till rätt adress. Det ska bara vara ett g, www.blog.christinakarlsson.se

    Ha det fint! Kram Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så dumt ... ändring ska ske :-) kram

      Radera
    2. Klart! ... och tack så mycket för "lånet"

      Radera
  4. Christina.....en vacker kvinna och en fin bloggvän presis som du Tove.
    Vilket härligt påhitt av dig att göra såna här blogginlägg. Du är Sååååä fantasifull.

    Varma Goa kramar till dig.❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det! Fantasi gör hjärnan gott! :)
      Varm kram!

      Radera
  5. Men så fint det låter "hon står ju bara där" .-)
    Härlig bild, tänk att få vara ett blad i en fyrklöver ,-)
    Ha det fint , mysig Helg!
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad kul att du uppmärksammar det! :)
      Kram och ha en trevlig helg du med :-)

      Radera
  6. Två av tjejerna känner jag till, den tredje får jag väl se till att besöka. Undrar jag om de bara står där. Kvinnor är väl aldrig stilla.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är just det, bra kommentar :)
      Trevlig helg!

      Radera
  7. Så fint Tove! Har varit runt och tittat tack vare dig ... :)

    SvaraRadera

En kommentar är alltid fint å få - tack för besöket :-)

Gems Weekly Photochallenge - Låst

Är det låst ja, då är det ju låst. Inget framför, inget bredvid, inget vid sidan och inget bakom - jo, baklås-t Om  en ska låsa måste en...