tisdag 7 oktober 2014

Toves Tisdag - Dagens

NY MÅNAD

Från förra veckan: Utgår.
Dagens läge: Utgår

Dagens reflektion: Utgår

Dagens ordspråk: Utgår

Denna smiley får mig tänka på Nalle Puh.

Här om dagen blev jag tillfrågad om det är jag som skriver blogg.
- Jo, det stämmer det.
En stunds fundering ...
- Skriver du på riktigt?
- På riktigt .. ja, jag skriver på riktigt ....
- Då ska jag berätta det för min man.
Så försvann hon....

Dagens bild:

Undrar om det finns klasskillnader i hundlivet?
Vissa uträttar sina behov på silverpapper ....



8 kommentarer:

  1. Ja se du att undra om hundar vill bajsa fint *skrattar gott*
    Vadå skriva på riktigt?!?! Konstig fråga :-)
    Ha en bra dag/ kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Ja vi människor och djur vi är sim vi är.
      kram på dig

      Radera
  2. Ha, ha....skriver på riktigt. Vilket skojigt inlägg. Är det på riktigt? ha, ha.
    Och hundar som bajsar på silverpapper, nja detta kan inte vara på riktigt..*ler*
    Kram fån Skogsfen som läser dina inlägg på riktigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tvärstannade då jag såg vad som låg på marken, tur var att kameran var med! På riktigt!
      Skönt att du läser på riktigt. :) kram på dig

      Radera
  3. Här kommer en kommentar som jag har skrivit på riktigt!
    Det verkar faktiskt som att det finns vissa klasskillnader även i hundlivet, ja! ;)

    SvaraRadera
  4. Hm ... ;)
    De var en konstig fråga, med en lika konstig följd? Varför skulle hon tala om det för sin man?
    Hahaha ... Tokerier!

    Jag har skrivit till dig på FB, bara så du vet ... :)

    SvaraRadera
  5. Ja, jag hann inte fråga vad hon menade! kram och :)

    SvaraRadera

En kommentar är alltid fint å få - tack för besöket :-)

Gems weekly photochallenge - Dryck

Att dricka - dricker - drack - har druckit  dryck. Glas och dryck hör ihop, gemenskap och smakförhöjare. Vatten är  särklassklassifierat ...