måndag 27 oktober 2014

Himmel utan text ....







9 kommentarer:

  1. Häftiga foton. Moln och himmel över huvud taget kan ge oss mycket information och även en hel del fantasibilder... ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilken morgon; måste bara ut och fota :)

    SvaraRadera
  3. Wow... fantastiska bilder! Hade gärna varit där precis just då :)

    SvaraRadera
  4. Då hade jag bjudit på fika Anki :)

    SvaraRadera
  5. å så glömde jag säga tack så mycket för berömmet :)

    SvaraRadera
  6. Ibland behövs inga ord. Fanns det plats för mig också? Jag kunde suttit i Ankis knä och spejat mot himlen. Sex fina foton. Kram Bosse

    SvaraRadera
  7. Ingen himmel är så vacker som den med molnskyar i solens ned- eller uppgång ...
    Snyggt må jag säga ... :D
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev bråttom ut :)
      Himmelkram

      Radera

Tack - så roligt du hörde av dig!

Gems weekly photochallenge - Bad

Julbadet. Alla i samma familj badade i samma vatten och hade en mer rituell betydelse än en hygienisk. Hygienaspekten  har varierad över t...