fredag 11 juli 2014

Smile again



Parasollen blåste ur sin fot ..  Lille Man sträcker ut en hjälpande hand

I dag har Lille Man -grabbhalvan av mina två barnbarn varit här.

En underbar kille som jag kan leka med - ja, just det leka. Bygga lego, leka polis och allt möjligt annat. Fyller snart 8 år och vår gemensamma "värld" är helt fantastisk att vara i.

Fotbollen som storasyster sköt bort och som vi letade upp med hjälp av hans käppar låg i hallen då vi kom hem hit:
Fifa World Cup Brasil står det på den;  - Har du också en sån farmor - förvåning och glädje på samma gång!

Ja, den har jag köpt till dig och storasyster.
Nöjd, mycket nöjd!
Legobygget

Vad vi annars lekte? Inte berättar farmor allt.

Jo, vi roade oss också med kameran;



Här ett skönt ögonblick då han säger något fint till mig ...

Lite trötta blev vi


I SYNNERHET ÄR JAG FARMOR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar är alltid fint å få - tack för besöket :-)

Gems weekly photochallenge - I väskan

Mina mesta väskor är ryggor, Lilla och stora Kånken. Behändig att ha på ryggen, kan bäras som väska, tål blöta och rymmer mycket. Inne...