måndag 12 maj 2014

Tro, Veta, Starta om

Tro gör en i kyrkan.

Om en tror. En ska inte tro, en ska veta.
Jag kollade inte upp troskapen mot vetskapen.

Således blev jag av med mina blogginlägg vid redigering. Lite trist, men ord är *bara ord* - Nu vet jag så mycket mera .. livet går ju vidare. Bokstäverna finns kvar, meningar finner pappret - igen.
Jag startar om här.
Min andra blogg finns än ett tag: www.texter-bilder.com.

Välkommen hit besökare från förr och nya! *.*

Citat:
Byta ett ord eller två, gjorde det lätt att gå. Alla människors möte borde vara så.
Hjalmar Söderberg.

Bottenviken, Jävre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En kommentar är alltid fint å få - tack för besöket :-)

Gems weekly photochallenge - Dryck

Att dricka - dricker - drack - har druckit  dryck. Glas och dryck hör ihop, gemenskap och smakförhöjare. Vatten är  särklassklassifierat ...